Monday, May 17, 2010

I din't beleive it! tak sangka sambutan hari guru pada hari ni melonjakkan semula perasaan saya. perasaan sy pada hari ni seolah setinggi-tinggi perasaan... wah gembiranya rasa. serasa saya kembali tersenyum setelah berbulan-bulan saya muram. kenapa? krana saya gembira melihat senyuman... dari hati saya sendiri... ur life is a teacher Adibah. you've got that.. so grab the opportunity to get more chance to feel better in teaching... saya rasa saya terlalu gedik hari ni main boling kelapa.. main ulat bulu and buat hiasan sejadah... wahhh rasa nak ulang balik waktu. But the real happiness is what eh??? i get the motivation from my students... i like teacher adibah... 5 k 3... saya cakap jangan suka kat saya kan.... saya nak jadi guru yang paling kamu benci... benci kerana saya suka paksa kamooo. Belajar! Belajar! I'll try to be an effective teacher... I'll grab the chance k!! sayang kamoo!

No comments: