Friday, April 10, 2009

Tahniah !


Zahirnya manusia memandang nikmat itu reward dan yang menyakitkan itu punishment. Tapi ujian-Nya berseni, Kasih sayang-Nya abstrak,

Reward boleh jadi satu ujian yang belum tentu boleh dilepasi,

Punishment boleh jadi anugerah tidak ternilai harganya….

Hakikatnya reward dan punishment adalah kebaikan, Reward untuk disyukuri , Punishment agar kita memperbaiki diri.


Teruskan! Saya nampak anda sedang bersemangat! Teruskan melawan stress anda! Yang anda perlu cuma fokus. Fokus kepada nikmat dari Allah S.W.T.

Masalah saya cuma saya tak tahu masalah saya. Jangan risaulah cik syahidah. Allah membuka hati saya dengan teguran mereka-mereka yang ditugaskan oleh Allah sebagai pengetuk pintu hati kita. Tahniah sahabat-sahabat anda membuatkan saya menyesal dan sedar!

1 comment:

Head Shot said...

Hasbunallahu wanikmal wakil, nikmah maula wa nikmah nasir.